תעלומה: זכה ב-310 מיליון דולר, ולא הגיע לאסוף את הכסף

    ישראל פריי 2 Comment on תעלומה: זכה ב-310 מיליון דולר, ולא הגיע לאסוף את הכסף
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגרלות הלוטו בארה"ב, מציתות את דמיונם של רבים מכל רחבי העולם. למרות שגם סכומי הזכיות בלוטו במדינה ממוצעת עשויים לסדר כלכלית את הזוכים לשארית חייהם, רבים לא מסתפקים באשליה המקומית, ורוכשים כרטיסי הגרלה ללוטו האמריקאי, ושם, כמה אופייני, הכל בגדול. סכומי ההגרלות מזנק לעיתים למאות מיליוני דולרים, ומדי תקופה נפוצים שמועות על מתעשרים אלמונים, שהצליחו לנחש נכונה את המספרים ונהפכו למולטי מיליונרים במחי הגרלה.

    בהגרלת הלוטו בפאוורבול שהתקיימה ביום רביעי, עמד סך הזכייה על לא פחות מ- 310 מיליון דולר. ולפי נתוני משרד הפיס האמיריקאי, זכה בהם טופס אחד בלבד, מה שמזכה את שולחו במלוא הסכום. אך דא עקא, עד כה טרם הגיע איש לדרוש את הכסף.

    "הכרטיס הזוכה להגרלה של יום רביעי בלילה נמכר בתחנת דלק במישיגן" – אמר דובר הלוטו ג'ף הוליפילד, שהופתע אף הוא מהפרס שעומד ללא דורש. לפני כחצי שנה, חילקו ביניהם מספר אנשים מצפון קרוליינה, פורטו ריקו וטקסס, את סכום הזכייה שעמד על 564 מיליון דולר. כעת נותר לחכות האם מדובר בזוכה שקול וסבלני שלא טורח למשש את הררי המזומנים, או שמא בטרגדיה של טופס בעל פוטנציאל התעשרות אגדית שהלך לאיבדון למגינת לב בעליו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה בטח צדיק זכה בש"י עולמות אבל עוד לא הגיע העתיד.
      שכת' : עתיד הקב":ה לתת לכל צדיק וצדיק ש"י עולמות